8.10.2010

Always a bridesmaid never a bride

זה לא שאני לחוצת חתונה ובטח ובטח שאני לא מוכנה להתפשר ולהיכנס עם כל אחד מתחת לחופה, רק מה?כל הבאזז הזה והנוכחות בשלל שבירות של כוסות גרמו לי להעלות על בדל שפתיי את השאלה " מתי לי זה כבר יקרה ?" אז נעים מאוד אני שלי אתם יכולים לקרוא לי הרווקה ואני במירוץ אחר הטבעת.  המירוץ אחר הטבעת אתם שואלים ?
כן כן ,אני רווקה תל אביבית נושקת ל30  וכולן סביבי מתחתנות כבר ורק  אני יושבת בשקט בצד וממתינה לתורי .
תוך כדי שארגנתי אתמול את מסיבת הרווקות המי יודע כמה של חברותיי ולאחר שקראתי את הספר " המירוץ אחר הטבעת " גמלה בליבי החלטה שתוך שנה מהיום יותר נכון מאתמול  אחגוג את מסיבת הרווקות שלי .
ועל מנת שהחלטה זו באמת תצא לפועל החלטתי לעלות את מהלכיי על כתב ולהתחייב בפניכם קוראים יקרים  שלי שאני תוך שנה אוכל סוף סוף לשנות את הסטטוס בפייסבוק מרווקה לנשואה! . 
ואשתף אותכן בכל מה שיעבור עלי בשנה הקרובה מדייטים  שיהיו לי  (ואני בטוחה שזה יהיה משעשע ) עד  פתיחת כרטיס בJDATE ואפילו לא לפסול את האפשרות של לצאת לדייט עם מישהו שסבתא שלי המליצה עליו בחום ,כולל כל דרך מקורית , מענינת ומאתגרת למציאת בן זוג.
ארצה שתשתפו אותי בעצמכם בחווית שאתן עברתן או עוברות על מנת להכיר בן זוג (על מנת שלא  ארגיש לגמרי לבד במערכה ).
ובפעם הבאה שאהיה בעוד חתונה ויגשו אלי ויגדו איזה מסיבת רווקות מהממת ארגנת "בקרוב אצלך  " אוכל להגיד בלב שלם " אכן כן בקרוב מאוד "