16.11.2010

Ungrudging friend


ארוחת צהריים יומית בחדר האוכל של העבודה הובילה אותי לפתיחת הקלפים על השולחן.
שאלה של אחת העובדות נו מה קורה איתך יש מישהו?
ומצד השני של השולחן ענה..( אחד החברים לעבודה ) מה את מחפשת מישהו ? אמרתי כן תלוי מי? אם הוא בחור טוב והעיקר שיהיה רציני!
יש לי דווקא מישהו וישר נדלקו לי העיניים הכחולות שלי, כן מי?
חבר, אני יראה לך תמונה בפייסבוק ועם זה נראה לך אז בכיף בחור חמוד מאוד וישר שאלתי בן כמה?  ומה הוא עושה בחיים?

כעבור שעה בקש שאני ישלח לו תמונה שלי בכדי שיוכל להעביר אליו וכך עשיתי אך לאחר מספר דקות חזר אלי במייל שכרגע הוא יוצא עם משהיא משהו חדש ולא מתאים L נו טוב, פעם אחרת, ואז הוא הציע חבר אחר וציין אבל הוא קצת שמנמן ישר אמרתי לעצמי  בראש לאאאאא! ולו אמרתי תביא את השם אני יסתכל בפייסבוק. וכמובן שלא עשיתי זאת.
לגבי הבחור שיוצא עם משהיא אז אמרתי לו,  יש כל מיני סיפורים אחת המזכירות אצלנו חברה שלה רצתה להכיר לה משהוא פנתה עליו וגם לו הייתה חברה באותו הזמן ושבוע לאחר מכן היא חזרה אליה ואמרה שהם כבר לא יחד והוא כן מעוניין להכיר ...והיום הם נשואים באושר ויש להם ילדה מתוקה ששמה תמרה! 

אז הכול אפשרי....

לפני שבוע אני יושבת במשרד ומקבלת מייל מאותו בחור שניסע להכיר לי את החבר שלו:

היי שלי,
רציתי לומר לך שהבחור שרציתי להכיר לך (שהראיתי לך את התמונה שלו) ושבדיוק התחיל לצאת עם מישהי, התפנה (לא הלך ביניהם)
בכל אופן, הראיתי לו את התמונה שלך והוא מעוניין. תעדכני אותי אם את עדיין מעוניינת ונכיר ביניכם"

חייכתי לעצמי אמרתי באמת הכול יכול להיות שלחתי לו מייל  ורשמתי בכיף !

תאחלו לי הצלחה!!!

14.11.2010

BLIND DATE

סיפור שהיה כך היה ...
לאחר סוף שבוע עמוס בחווית ובילויים החלטתי שהיום אני נשארת בבית , ארגנתי את החדר אפילו מיינתי את הכביסה לצבעים ובשעה 23:30 קיבלתי טלפון מחברה שאמרה לי שהיא נמצאת בבר הסמוך לביתי ושאני חייבת לבוא כיון שיש שם מישהו שהוא ממש רוצה להכיר לי , אמרתי לה שאחשוב על זה ובעודי מתלבטת האם ללכת לבליינד דייט ההזוי הזה באמצע הלילה החלטתי להטיל מטבע וכך להחליט . ( בדר"כ במצב רגיל אין סיכוי שהייתי אפילו שוקלת את זה בליינד דייט זה ממש לא הצד החזק שלי אני אפילו מתעבת את כל הענין לחלוטין ) אך המטבע החליט בשבילי כאשר נפל על עץ ולא על פלי ..ולכן התארגנתי והלכתי לשם כאשר הגעתי למקום גיליתי לתדהמתי בחור לא נאה ( בלשון המעטה ) אשר בגיל 35 החליט לפרוש מתחומו ולהתעסק במוזיקה והקים להקה , שאלתי את חברתי עד כמה היא שיכורה שחשבה שהוא בכלל יכול להתאים לי והיא ענתה לי בתגובה לא ראיתי אותך הרבה זמן ממש רציתי שתבואי  וידעתי שרק ככה אוכל לגרור אותך מביתך .

אז חברות יקרות אם בא לך לראות אותי רק תגידו ואל תשתמשו בתירוצים של אני רוצה להכיר לך מישהו זה גובל ברוע בעיקר שאת יודעת שאין שום סיכוי שאמשך אליו
אך מצד שני אני שמחה שהלכתי כיון שזה אומר שאני באמת מוכנה לנסות הכל ואני פתוחה לרעיונות חדשים וחוויות כי בוא נגיד שאם כל זה היה לפני חצי שנה בערך ... הכביסה שלי כולה היתה כבר נקיה ותלויה (: