8.10.2010

Always a bridesmaid never a bride

זה לא שאני לחוצת חתונה ובטח ובטח שאני לא מוכנה להתפשר ולהיכנס עם כל אחד מתחת לחופה, רק מה?כל הבאזז הזה והנוכחות בשלל שבירות של כוסות גרמו לי להעלות על בדל שפתיי את השאלה " מתי לי זה כבר יקרה ?" אז נעים מאוד אני שלי אתם יכולים לקרוא לי הרווקה ואני במירוץ אחר הטבעת.  המירוץ אחר הטבעת אתם שואלים ?
כן כן ,אני רווקה תל אביבית נושקת ל30  וכולן סביבי מתחתנות כבר ורק  אני יושבת בשקט בצד וממתינה לתורי .
תוך כדי שארגנתי אתמול את מסיבת הרווקות המי יודע כמה של חברותיי ולאחר שקראתי את הספר " המירוץ אחר הטבעת " גמלה בליבי החלטה שתוך שנה מהיום יותר נכון מאתמול  אחגוג את מסיבת הרווקות שלי .
ועל מנת שהחלטה זו באמת תצא לפועל החלטתי לעלות את מהלכיי על כתב ולהתחייב בפניכם קוראים יקרים  שלי שאני תוך שנה אוכל סוף סוף לשנות את הסטטוס בפייסבוק מרווקה לנשואה! . 
ואשתף אותכן בכל מה שיעבור עלי בשנה הקרובה מדייטים  שיהיו לי  (ואני בטוחה שזה יהיה משעשע ) עד  פתיחת כרטיס בJDATE ואפילו לא לפסול את האפשרות של לצאת לדייט עם מישהו שסבתא שלי המליצה עליו בחום ,כולל כל דרך מקורית , מענינת ומאתגרת למציאת בן זוג.
ארצה שתשתפו אותי בעצמכם בחווית שאתן עברתן או עוברות על מנת להכיר בן זוג (על מנת שלא  ארגיש לגמרי לבד במערכה ).
ובפעם הבאה שאהיה בעוד חתונה ויגשו אלי ויגדו איזה מסיבת רווקות מהממת ארגנת "בקרוב אצלך  " אוכל להגיד בלב שלם " אכן כן בקרוב מאוד "

16 תגובות:

  1. מרגש , מעניו וסוחף אשמח לראות בסוף השנה שאכן הגשמת את מטרותיך . חזקי ואמצי

    השבמחק
  2. אני חושבת שקצת סוחף... יותר מידי קודם בן זוג ואחר כך לדאוג לשאר שיהיה בהצלחה

    השבמחק
  3. מהממת....בהצלחה דברי איתי אולי אעזור לך למצוא

    השבמחק
  4. מדהים,משעשע ובעיקר כ"כ נכון.אני חושבת שלא קל לקחת החלטה כזאת ולהתחייב לה.שמחה לראות אנשים כמוך שמחליטים לקחת אחריו על החיים שלהם ולא מתייאשים בדרך.


    רוצה לאחל בהצלחה מכל הלב ובעיקר ממקום של הזדהות !!!

    השבמחק
  5. תודה על כל התגובות המפרגנות אתן מחזקות אותי ואשמח שתצטרפו כמנויים אצלי בבלוג ותהיו חלק מהחוויה שלי .
    ותשתפו אותי גם אתם בחווית שלכם

    השבמחק
  6. גאה בך,ומוקירה אותך על האומץ, הכנות, ולקיחת האחריות. מציאת בן זוג היא משימה בדיוק כמו מציאת עבודה, דירה וכל מטרה אחרת..
    כבר הצבת מטרה , לכי על זה! השקיעי זמן בדייטים, אל תתיאשי, קחי זאת בכיף כך גם תוכלי ללמוד יותר על עצמך.
    מקווה להיות מוזמנת בחתונה רשמתי את התאריך לפני..
    נ.ב אהבתי גם את העיצוב.
    ב ה צ ל ח ה מכל הלב

    השבמחק
  7. יקירתי ,

    ראשית כל הכבוד לך על הכנות,האומץ ולקיחת אחריות .
    מציאת בן זוג היא לא משימה קלה בימינו אלו ובמיוחד לאור העובדה שאנחנו מתבגרים ומתחילים להיות בררנים ומחפשים את בן/בת הזוג שלנו לפי מתכון מוכתב מראש ובמיוחד אם אנחנו תל אביבים בררנים :-) . נכון גם בתור גבר מתסכל העובדה שכל שני וחמישי אנחנו מוזמנים לחתונה ואנחנו שואלים את עצמנו "מתי תורנו" מרוץ לטבעת אכן יכול להיות מתסכל ולא פשוט במיוחד שאנחנו מתחילים להגיע לגיל 30 וזה לא פשוט . לצערי אנחנו בנינו לנו "רשימת מכולת" ואנחנו עושים חיים קשים לעצמנו וקו החסימה שלנו גבוהה מאוד ולא מתפשרים . אנחנו צריכים ראשית לעבוד על עצמנו ולהגיע להחלטות מה אנחנו באמת רוצים מעצמנו עוד הרבה לפני "מרוץ לטבעת" שנפסיק להיות שחקניים ולשחק משחקים . אני אישית כבר לא מאמין באתרי הכרויות שאנחנו סתם מעבירים את זמננו באתרי הכרויות ואת כספנו . הרי אנשים לא באמת רציניים שם וסתם זה נהיה כבר שטחי מידי ולא רציני. ברים אין על מה לדבר בכלל . קראתי איפה שהוא שיש טרנד של שדכנים כמו פעם . נשמע מעניין .
    בכל אופן יקירתי "מרוץ לטבעת " לא דבר בריא ולפעמיים המחשבה מתי לי זה יקרה רק מתסכל אותנו ואין צורך לחשוב על זה . אין צורך ללכת אחרי העדר ולרוץ ולהתחתן עם הראשון שפוגשים רק בכדי לומר "אני נשואה " לפעמיים אנשים מתחתנים מסיבות הלא נכונות (לחץ חבריתי. משפחתי. וכ"ו) ואחרי זה נפגשים ברבנות ב"מרוץ לגירושים" שאנחנו מבינים שהתחתנו מהסיבות הלא נכונות ואנחנו לא באמת רוצים להיות חלק מהסטסטיקת הגרושים .
    לכן אני חושב שצריך להמשיך את חיינו ולנסות להיות בלי רשימות מכולת כלפי אחרים ואלי להיות פחות בררנים . אני מאמין שהכלזה מלמעלה וזמנך יגיע ובגדול .יש לי ידידה שלא האמינה שזה יקרה לה בכלל והיא בחורה מדהימה ולא הבינה למה זה לא קורה לה ולכולם כן . עד שזה תפס אותה בהפתעה בסיבוב מבלי לתכנן . סובלנות יקירתי זה יקרה גם לך ועם אהבה גדולה ומהסיבות הנכונות .
    אני מאחל לך רק טוב ובעזרת השם עוד השנה זה יקרה .
    אל תשכחי לשלוח לנו הזמנות .
    באהבה והערכה .
    עשהאל.

    השבמחק
  8. הי קטנה - כל הכבוד..:-) מחזיק לך אצבעות.. אגב, כבר חיתנתי שלושה זוגות... אומרו עליי שאני איש שיווק ומכירות מעולה.. אז אם את צריכה עזרה.. אשמח להכריז שעשיתי זאת פעם רביעית.. תעדכני אותי.. אורן...

    השבמחק
  9. דרך מקורית למצא לך את הבעל. טוב לרווקות כמו גם לגרושות שצחפשות את "האיכותי" ו"המיוחד" גם במקרה הזה חבר מביא חבר זו הצלחה

    בהצלחה לך ולכל הרווקות והרווקים נא להודיע מועדי חתונות שנשריין את השנה הקרובה (אולי כבר בסוף דצמבר?-חחח) לו יהיה בהללה לכוללללככככככןןןןןןןן

    השבמחק
  10. אני מאחלת לך המון בהצלחה, ושתצליחי למצוא את הבעל המושלם בשבילך!!! שיעשה אותך מלכה. כי מ-ג-י-ע לך!

    הלוואי וזה יתגשם עד שנה הבאה!

    השבמחק
  11. מתוקה שלי...
    הוא יגיע .. בקרוב... רק מתעכב על איזו צפרדע בדרך... בשביל להבין איזו נסיכה את...
    מחכה לפוסט הנוסף....

    השבמחק
  12. נשמה יפה !
    אין מילים לתאר את האומץ שיש לך לומר את האמת כמו שהיא בלי מסכות ובלי עכבות.
    אני מאמינה שהאחד יגיע ובגדול!
    את עושה רק מעשים טובים לאנשים אחרים ...ויחזור אלייך טוב ובגדול!
    אני שמחה שיש אנשים כמוL שיודעים לשתף מתוך בחירה ובלב שלם .....
    אני בדעה תמימה ואמיתית שהמיודע מחכה מאחוריי הפינה ....כי לך מגיע הטוב ביותר....
    אז רווקה מקסימה שלי

    נתראה במסיבה שלך בעוד שנה ...
    ריקוד "לפ דאנס" עליי מתנה....

    אנרם צליל הנשמה

    www.oriental-dances.co.il

    השבמחק
  13. שלי היקרה
    החיפוש אחר האהבה הוא דבר מאוד פשוט מאחר והאהבה נמצאת בכל מקום בחיינו וזאת במידה ואנו מחברים לעומק הוויתנו. כך שלפי דעתי האישית עלייך ראשית לדעת ולהכיר את הדרך שבחרת כעת אך לפני כן לסנן את כל הפרמטרים שמפריעים לך להגיע אלייה וכבחורה בוגרת או מבוגרת כפי שציינת אני בטוח שאת יודעת במה מדובר...אז אם כן אציע לך בתחילה להנות מחייך בכך שתטפחי את עצמך,תאכלי טוב תבלי ותחייכי אל העולם ובתחילה עשי זאת לבדך כי רק כך תוכלי להכיר את מי שאת בפנים ואז בצורה מפתיעה ואוליי ספונטנית באחד מרגעי התענוגות של חייך תיפגשי בדיוק את מה שהזמנת במחשבותייך- ובטוח שהוא ישמח לקבלך אחרי המהלך החשוב הזה כי זה בדיוק מה שהוא עבר על מנת לפגוש אותך-לעמדה הזו קוראים שלוות נפש כי רק משם יוצאת הטהרה של הנפש מהחיבור הפנימי שלנו...
    אומרים שמי שרוצה להיות מיליונר עליו לדבר כל הזמן על כסף לחוות אותוולהעמיד בחירה זו בסדר עדיפות עליונה...אך אם נאמר זאת לאדם עם מינוס של 100,000 שח בבנק האם הוא יצליח להיות מילינר???השאלה היא רטורית לכן מה שחשוב הוא להרגיש את ההרגשה החוויתית של להיות מיליונר ולא לתת לדחף של להיות עשיר להגיע בדיוק לצד השני של המתרס.כנ
    "ל גם לגבי זוגיות-מי שידע לקבל את עצמו להכיר במגבלותיו ולאזן את עצמו תחילה כך יוכל בהמשך לצייר את הנפש התאומה שלו מתקלחת לידו ויחווה את הרגעים הרומנטיים והאינטימיים עימה...שלא יופתע ברגע שהיא תגיע..אז אט נגלה מעט מי אני ומי את ואוליי אוליי אם ננסה יותר נוכל ליצור אהבת אמת...

    שלך הרשלה

    השבמחק
  14. בהצלחה רבה!

    השבמחק
  15. http://www.facebook.com/pages/edit/?id=130607856994533&sk=basic#!/pages/Self-Heating-Coffeeqph-l-glglym/130607856994533

    קפה בטעמים שמתחמם בלחיצת כפתור תוך 3 דקות-מיוחד לחורף!
    לחצו לייק לפרוייקט השיווקי שלי.

    השבמחק
  16. יפה שלי! כל הכבוד! אני כ"כ גאה בך! תראי כמה את מוכשרת..
    ומי כמוני יודעת שאת פשוט מושלמת!!
    לכל דבר יש את הזמן שלו גם אם זה לא נראה ככה ודווקא כשלא מחפשי מוצאים את האהבה ממש מעבר לפינה.. אני ובן זוגי שיחייה דוגמה טובה לכך...זוכרת?
    תשמי על אופטימיות, אני איתך יד ביד במסע המופלא הזה
    ויאללה שנארגן כבר את מסיבת הרווקות שלך!
    אוהבת אותך הכי בעולם

    השבמחק