12.11.2010

פוסט אורח -I love my 30th Birthday


טוב אני לא ממש יודעת מהיכן להתחיל...סוג של משבר גיל 30 טרי מאוד..

יושב לו מין גמד קטן כזה אצלי במוח ולא מפסיק לחפור שהגיע הזמן לעשות מהלך משמעותי בחיים כמו ח-ת-ו-נ-ה!!!!

 מה עושים ? כשאת בחורה שנראית טוב כל החיים היית מוקפת בגברים ומלא גברים הגעת לגיל 30 ויכול להיות שעדיין לא מצאתי את האחד, אולי נהייתי ביקורתית מדי לא נראה לי..
דווקא בגיל צעיר שצריך ליהנות מהרווקות הייתי תפוסה במערכות יחסים ארוכות ולפתע בגיל 27 מצאתי את עצמי רווקה "נצחית" ואפילו התחלתי לאהוב את זה, כמה יצאתי כמה ביליתי כמה בחורים כמה דייטים (לא פגישות עיוורות כמובן), כל פעם אני נדלקת על איזה גברבר ואיכשהו זה מתפצל לשניים 1.שלמחרת הוא לא מפסיק לחפור ואז אני מתחילה להיגעל.
2. או שמתחיל ברגל ימין ואני עושה קצת בית ספר ואז שאני מתחילה להראות קצת רגישות הוא מנפנף מה עושים ?? איך מגיעים לעמק שווה עם בני זוג כבר 3 שנים שאני לא מצליחה זה משהו הזוי כל החיים הצלחתי ועכשיו אני רק מפשלת?!

פתאום מגיע השלב שאני אומרת לעצמי עכשיו אני ישלוט אני יעשה את שלי וינפנף מתחיל עידן ה"סטוצים" היו כמה מאוד מוצלחים בודדים, חלקם התאהבו בחלקם אני נפלתי חח..אוףף הגמד הזה מציק לי.. מגיעות לי מחשבות מכל כיוון אולי להביא ילד מחוץ לנישואים ילד למישהו מבוסס שיכול לתת לילד שלי בטחון כלכלי, ואז מגיע איזה מישהו שבאמת רציני הקשר מתחיל טוב מאוד די רציני , הכירות עם ההורים הכל עובר חלק ממש חלום...ואז מתחילות הבעיות הרי דברים טובים ניתנים במנות קטנות, גם זה הסתיים!!!

התחלתי להתעייף כבר מכל ההתחלות המרגשות האלו ואז :-(((

המשך יבוא....

10.11.2010

Give a break


תמיד היתה לי הרגשה מאוד לא נעימה בנוגע לחיפוש אחר בחורים באינטרנט. לרובנו יש את מלאי המחזרים שלנו, אבל הם תמיד הלא רציניים... המפגשים המזדמנים של ערה? ואיפה? באמצע הלילה,  ואף על פי כן  אנחנו אף פעם לא  נחות ומחפשות דרכים מעניינות לפגוש את אביר על הסוס הלבן.
למרות הכל מצאתי את עצמי עושה זאת ולו בשל העובדה הפשוטה שהציד כל כך פשוט. אפשר לוותר על המקלחת, לשבת עם טרנינג שקניתי בביקור האחרון בשוק בצלאל ולא לגלח רגליים עד שכמות השערות משתווה ליער גשם שלא ראה גשם הרבה מאוד זמן.

משכנועים עצמיים והשאלה הנשאלת  מה רע ברק לנסות ולהירשם ולפתוח חשבון משתמש חינם ....?  ועד לפתיחת כרטיס בגיידט, השקעתי מחשבה רבה במה לכתוב על עצמי שזה לא יראה מגוחך כמו בפרופילים  שראיתי, איזו תמונה יכולה להיות מתאימה והאם לשים כמה? ( גוף, פנים, או עם משקפיים*) * למה משקפיים מה כבר בחור שרוצה להכיר משהיא מסתיר.
 אחד הדברים שבנות מסתכלות עליו זה עיניים, קחו לתשומת ליבכם או שבכלל יש כאלה שמים תמונה של העורף למה, למה לכם? ואחרי כל זה  לסנן 500 איש שפנו אליי בתוך שעתיים.

     איך מתמודדים עם הכמות הזו??????????

  נכון אז אני אמיתית, נראית טוב, בלונדינית עם עיניים כחולות זה אומר עליי הכל ?

הצד שלי: הרי הסינון הראשוני הוא לפי מראה אז כמובן צריך להשקיע בתמונה ודי מחשבה רבה מה בדיוק התמונה משדרת וכמובן שתהיה אקטואלית.

הצד שלו: תמונה מוצלחת, רווק, טווח גילאים בין 29-34 (בינתיים זה מספיק לי)
מזל – ישר לקטלג  איזה סוג  אופי יש לו ( לאלו שמאמינות   באסטרולוגיה- כמוני למשל), מסורתי? ומה תחום העיסוק .. לדעת שיש לי עסק לא עם איזה סטודנט שכל החיים שלפניו ...

בשלב זה כבר התחלתי לסנן ובחינם אפשר רק  ; )  "אהבתי את מה שכתבת"  או "החלטתי לעשות את הצעד הראשון"  בתקווה שהוא יחזור אליי וישאיר לי איזה מייל או את שמו בפייס....
              
היום הכל אפשרי,

בהצלחה!!!